Sunday, January 4, 2009

Pelantikan Ketua AMK Negeri Pulau Pinang

Ketua Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang yang baru telah dilantik oleh Sdr Samsul Iskandar secara hak ketua amk pusat melantik ketua AMKNPP.
YB Yusmadi telah dilantik dengan sokongan Pengerusi Perhubungan Negeri dan 4 orang Ketua AMK Bahagian daripada 10 Ketua AMK Bahagian yang hadir di dalam perbincangan bersama untuk ketua AMKNPP.
6 ketua AMK bahagian yang hadir, Batu Kawan, Bukit Mertajam, Balik Pulau, Kepala Batas dan Permatang Pauh mengikut keputusan mensyuarat AMK Negeri dengan memberi laluan kepada Azrizal Tahir. Bayan Baru yang dipimpin oleh Azrizal Tahir menyatakan mengikut cadangan mesyuarat AMK Negeri bagi memilih Azrizal atau Amir Ghazali (Permatang Pauh) sebagai ketua.
AMK Bahagian Jelutong, Bukit Glugor, Tanjong dan Bkt Bendera mengikut cadangan Ketua AMK Pusat. Sementara Ketua AMK Bahagian Nibong Tebal, Tasek Glugor dan Bagan tidak hadir.
Adalah tidak benar seperti yang disiarkan dalam blog wrlr.blogspot.com hanya ketua AMK Bkt Mertajam dan Kepala Batas sahaja yang memilih Azrizal.
Untuk Makluman.

No comments:

Post a Comment