Wednesday, January 28, 2009

Lawatan ke Pasar Malam Bukit Gedung dan ziarah sekitar DUN Batu Maung


Ziarah ke rumah Sdr Yusmar- Pen Setiausaha Ang Muda Bayan Baru


Menziarahi guru pencen Sek Rendah Seri Permai yang lumpuh



Singgah di salah sebuah gerai di pasar malam tersebut


Beramah mesra dengan pengunjung pasar malam



Bertemu dengan Jawatankuasa Pengendali Pasar Malam keliahatan Sdr Zikri, Sdr Marzuki dan Sdr Izzudin terlindung


Pada 26 hb Jan 2009, YB Abdul Malik Kassim dan Ketua Angkatan Muda Bahagian Bayan Baru Sdr Azrizal Tahir telah melakukan lawatan ke Pasar Malam Bukit Gedung. Lawatan tersebut disertai oleh Jawatankuasa JDM Bukit Gedung Sdr Aidifitri, Sdr Zaini, Sdr Sha'ari dan Sdr Izzudin. Turut sama dalam rombongan tersebut ialah Bendahari Bahagian Bayan Baru Sdr Zikri Fazil dan Ketua Penerangan Angkatan Muda Bayan Baru Sdr Marzuki Ahmad. Lawatan tersebut adalah bertujuan untuk bertemu dengan penduduk sekitar Bukit Gedung dan peniaga-peniaga di Pasar Malam tersebut. Program bermula pada jam 6.30pm berakhir pada jam 7.30pm. Selain dari pasar malam rombongan tersebut juga melawat ke Sekitar kawasan Astaka Bukit Gedung.
Selesai program tersebut rombongan telah ke Surau Bukit Gedung untuk Solat Maghrib dan menyampaikan sumbangan naskah al-quran serta terjemahan dan rak kepada Jawatankuasa Surau tersebut.
Rombongan juga berkesempatan menziarahi sepasang suami isteri yang lumpuh di Bukit Gedung dan kemudian menziarahi ke rumah Sdr Yusmar dimana kakak beliau baru sahaja keguguran kandungan yang berusia 7 bulan.
Program tamat kira-kira jam 9.00 malam.

No comments:

Post a Comment