Thursday, January 15, 2009

Lawatan ke hospital Besar Pulau Pinang



Salam,

Semalam saya bersama rombongan pejabat YB Abdul Malek Kassim sempat menziarahi rakan yang terlantar di Hospital Besar Pulau Pinang. Rombongan disertai oleh saya bersama Sdr Hashim, Sdr Azrul dan Sdr Fauzi aka ABUYA. Kami sempat menziarahi Sdr Samsudin Sukiman, Ahli Jawatankuasa Angkatan Muda Bahagian Bayan Baru juga merangkap Pengerusi JKKK Sungai Tiram. Sudah 4 hari di hospital, doktor masih gagal menemui punca kesakitan beliau dan menurut beberapa pengamal perubatan tradisional beliau telah terkena ibu santau, Nauzubillah. Beliau dalam keadaan ceria biarpun terlihat kesakitan pada wajah beliau. Sdr Samsudin atau lebih dikenali sebagai Din Koboi ditemani isteri beliau Pn Noriah. Beliau terlantar di Wad C 5.

Kemudian sempat juga rombongan kami menziarahi Sdr Ahmad Fazil, adik kepada Sdr Chasiman -S/Usaha PAS Caw Permatang Damar Laut. Beliau berada di wad A 3. Beliau mengalami gegaran di kepala akibat kemalangan dengan sebuah kereta. Rombongan juga menyampaikan sedikit sumbangan kewangan dari YB And Malik kepada kedua-dua rakan kita.

Diharap rakan-rakan AMK Bahagian dan yang mengenali mereka berdua dapat ziarah dan memberi semangat kepada kedua-dua mereka.

No comments:

Post a Comment