Sunday, March 29, 2009

Terkini - Malam penamaan calon DUN Bukit Selambau



Bukit Selambau- Bilik Operasi Utama- Hampir 50 orang petugas masih sibuk membuat persiapan akhir di bilik gerakan utama di Padang Lalang ketika krew dari Angkatan Muda KeADILan Bayan Baru diketuai Sdr Rizal (Ketua AMK Bayan Baru) tiba untuk melapor diri untuk bertugas. Ramai dari kalangan petugas masih berada di pos-pos yang didirikan di sekitar N25 DUN Bukit Selambau. Turut kelihatan pos-pos BN yang gah berdiri tapi tanpa penghuni.
Sdr Saiful Izham (Pengarah Pilihanraya DUN) dan Sdr Azman Nasarudin Tim Ketua Angkatan Muda Kedah menyambut rombongan pertama yang sampai disertai oleh Rizal (Ketua AMK Bah Bayan Baru), Sdr Zulfadli Md Noordin (Tim Ketua AMK Bah) , Sdr Ziezullhakim (S/Usaha AMK Bah Bayan Baru), Sdr Zulkarnain (Bendahari AMK Bahagian) Sdr Yusof dan Sdr Noor Izzar (Naib 1 dan 2 AMK Bah Bayan Baru). Rombongan kami turut disertai Sdr Zulkifli Ibrahim Exco Angkatan Muda Pusat dan Sdr Rizal Abd Hamid Tim Kt AMK Nibong Tebal Rombongan kami diberi amanat untuk mengawasi pusat operasi media dan bilik gerakan utama yang terletak di Sungai Lalang bersama jentera AMK Kedah.
Dijangka seramai hampir 70 orang jentera tambahan dari Bayan Baru akan tiba pada pagi penamaan calon dan akan bertugas di JDM Bukit Lembu.

No comments:

Post a Comment